Výhody Facebooku – Facebook pro firmy

Mnoho českých firem stále neví, proč by měly být na Facebooku. Jestliže i vaše firma patří k této početné skupině, která stále váhá, zda nastoupit do rozjetého vlaku sociálních sítí, zpozorněte. Nejrychleji rostoucí sociální síť vám nabízí několik způsobů propagace vaší firmy, od těch naprosto zdarma, až po klasické placené inzeráty.

Více než 3 miliony zákazníků

Na Facebooku je již zaregistrováno více než 3 miliony českých profilů. Z pohledu firem to znamená, že se zde nachází téměř třetina obyvatel České republiky. Je to tedy hromada potenciálních zákazníků! Nejpočetněji je zastoupena věková skupina do 25 let a mezi uživateli mírně převažují ženy.

Nejdůvěryhodnější doporučení od kamaráda

Facebook vyřešil jeden z neduhů dříve velmi oblíbených chatů a seznamek. Lidé na internetu konečně vystoupili z anonymity. Virtuální přátelství jsou totiž většinou podložená přátelstvím i v reálném světě. Tito přátelé nám mohou jednoduše sdělovat, co považují za dobré, pomocí tlačítka “Líbí se mi”. Tato přátelská doporučení jsou pro firmu nejlepší a nejúčinnější reklamou.

Další výhody Facebooku pro malou firmu

Nízké náklady: zřízení firemní stránky je zcela zdarma, ale nezapomeňte, že se o ni bude muset někdo starat! Není to tedy naprosto zdarma a především to bude vyžadovat čas.

Měřitelnost: Facebook nabízí podrobné statistiky firemních stránek, budete tak přesně vědět, které akce se vydařily.

Integrace s dalšími aktivitami: právě na Facebooku můžete propagovat váš blog, nebo videa, která umístíte na YouTube.

Facebook pro firmy

Možností, jak se může firma na Facebooku prezentovat, existuje celá řada. K nejpoužívanějším patří:

  • stránky neboli Facebook pages,
  • reklamy (platíte ve chvíli, kdy zákazník na vaši reklamu klikne),
  • aplikace, jako jsou například hry nebo posílání dárků,
  • tlačítka „Like“ nebo „Sdílet“ na webových stránkách.

A co vy? Už na Facebooku jste? Jaké jsou podle vás výhody Facebooku? A chtěli byste nabídku Facebooku pro firmy ještě rozšířit? Nezapomeňte si přečíst průvodce, jak vytvořit web pro váš business.

Čtěte také:

Být či nebýt na Facebooku?

Jak získat fanoušky na Facebooku?