Webnode blog

Uspořádejte články na svém blogu!

12.6.2017

Protože každý správný bloger potřebuje svoje články třídit a uspořádat, spustili jsme pro vás novou funkci – kategorie blogů. S ní zařadíte své články a fotky na cestovatelském blogu podle jednotlivých destinací, recepty podle denních jídel a outfity podle příležitostí, kam je nosit.

Jak přidat novou kategorii?

Novou kategorii vytvoříte stejně snadno jako samotný blog. Jednoduše přidáte další stránku blog. Stačí ji přejmenovat, naplnit zajímavými články a nová kategorie je na světě.

Přidání nové kategorie

 

 

Jak to vidí návštěvníci webu?

Jednotlivé kategorie fungují jako samostatné stránky. Vaši návštěvníci je uvidí přímo v menu webu a snáze se tak dostanou ke článkům, které je právě zajímají. Každou kategorii můžete upravit podle svých představ a vizuálně ji odlišit od ostatních – vložit jiný obrázek, video nebo vzor na pozadí.

Každá kategorie funguje jako samostatná stránka

Přesouvání článků v kategoriích

Hodí se váš článek do jiné kategorie? Jednoduše jej ve správě článků kdykoliv přesuňte jinam.

Články lze snadno přesunout

Zobrazení článků ve výpise

Jakmile budete mít na svých stránkách více kategorií, můžete se rozhodnout, zda ve výpisu zobrazíte všechny články, nebo články jen z vybrané kategorie. Na stránky se dá vložit neomezený počet kategorií i výpisů a snadno tak vytvoříte výpis pro každou kategorii zvlášť.

Vyberte si, které články ve výpisu ukážete

Nově jsme pro vás spustili šablonu Politický blog, která vás kategoriemi skvěle provede. Stačí ji jen vybrat a začít psát. Máte blog na firemním webu a kategorie nejsou pro vás? Žádný problém, vaši návštěvníci uvidí všechny novinky na stránce blog, a pro vás tak zůstává vše při starém.

Už jste kategorie blogu vyzkoušeli? Podělte se s námi o vaše první dojmy a postřehy.

Anna Kodýtková (9 příspěvků)

Uspořádejte články na svém blogu! by
  • NekroSnake

    Dobrý den, shodou okolností se snažím
    zprovoznit blog o receptech, o kterých píšete ve článku.
    Nenapadá mě žádné reálné řešení pro tento případ, protože
    na novém Webnodu nefungují tagy a čtenář nemá vůbec žádnou
    šanci si články jakkoli roztřídit a je naprosto nemožné, aby
    byli recepty rozděleny do zvláštních kategorií, protože
    bezmasá/slaná/sladká/atd se budou vždy překrývat a nedá se to
    tímto způsobem uhlídat. Máte nějakou alternativu, jak
    potencionálnímu čtenáři nezkazit chuť ještě před tím než
    začne vařit? Děkuji

  • Dobrý den,

    děkuji za dotaz – v tomto ohledu rádi poradíme, poprosím Vás však raději o zaslání emailové zprávy na naši podporu, abychom mohli komunikovat lépe.
    Email je „podpora@webnode.cz“.

    Osobně bych si dovedl představit systém, kdy pro jednotlivé tématicky oddělené sekce blogu vytvoříte samostatné stránky, na kterých pak bude vždy jeden blog.
    Rozcestník na dané stránky si vytvoříte pomocí některého z prvků „služby nebo produkty“, případně pomocí prostých obrázků a odkazů.
    Tagy nový editor neobsahuje, dají se však nahradit klasickým textem, na který si nastavíte odkaz na požadovaný článek.
    Až bude také Vaše stránka zaindexovaná v Google, bude možné na ni nastavit vyhledávací pole od Google.
    V neposlední řadě můžeme ukázat několik fungujících stránek s podobnou tématikou

    Roman, tým Webnode

  • Nikol Bogdanova

    Dobry den,

    pracuji s blogem a bohuzel nejsem uplne spokojena. Nepouzivam kategorie, pouze jednoduchy web. Donedavna fungoval tak, ze pri pridani noveho clanku se vytvoril novy clanek vcetne hlavicky s menu. Ted nejspis probehla nejaka zmena a novy clanek nema menu, ale dokonce nejde ani rucne vlozit. Psala jsem dotaz, co s tim. Ale zatim se mi nedostalo zadne odpovedi. Muzete mi poradit vy? Dekuji

  • Dobrý den, Nikol,

    děkuji za příspěvek – po přidání dalšího článku by se měl nový příspěvek vytvořit jako samostatná stránka, kde bude menu vidět.
    Pokud to takto nefunguje, doporučím vyzkoušet jiný internetový prohlížeč, možná je to způsobené současně uloženými informacemi (cache paměť).

    Jinak Vás poprosím o strpení, budeme reagovat i na Váš email, tam můžeme vše řešit efektivněji.

    Roman, tým Webnode

  • Nikol Bogdanova

    Romane,
    ano to vim, ale bohuzel se tak nedeje, hlavicka tam chybi. Psala jsem zadost uz pred 4 dny a odpovedi se mi zatim nedostalo, prestoze jsem nekolikrat urgovala. Dost na to specham, ale bohuzel nikdo na nic nereaguje :(
    Nikol

  • Dobrý den, Nikol,

    za pozdní reakci se omlouvám, v tuto chvíli řešíme neobvyklý počet požadavků.
    Stav bude muset zkontrolovat technik, prozatím jsem Vám do emailu alespoň poslal tip, jak uživatelům pomoci při navigaci.

    Roman, tým Webnode