Vylepšete webové stránky svého kosmetického salonu a zákazníci neodolají

Pokud jste se narodili se smyslem pro estetiku a krásné věci, víte, jak důležité je mít na svém webu silný vizuální obsah, který přiláká návštěvníky.

Naštěstí nemusíte být grafik nebo webový vývojář, abyste na své zákazníky udělali dojem. Editory webových stránek poskytují elegantní šablony, díky kterým se návštěvníci budou cítit v dobrých rukou, jakmile váš web otevřou.

Přestože máte svobodu vytvořit si vlastní rozvržení a design v jakékoliv šabloně, proč nezačít s tou, která už má vhodnou strukturu a obsahuje všechny důležité stránky? Témata jako kadeřnictví, masážní salon a aroma kosmetika se mohou hodit k vašemu podnikání, proto se stačí soustředit na text nebo si hrát s barvami a obrázky, abyste pro své zákazníky vytvořili atmosféru, kterou si přejete.

Svěží a čistá nebesky modrá s výraznými nápisy nebo hřejivá a útulná terakotová hnědá s romantickými doteky? Volba je na vás.

Počítají se první dojmy

Vaše hlavní stránka s obrázkem v hlavičce je ta, kterou návštěvníci uvidí jako první, a ke které se vrátí při zvažování využití vašich služeb. Je to jako kdyby hostitel otevíral dveře všem vašim zákazníkům. Trocha přemýšlení a potu vloženého do obrázku v hlavičce proto stojí za to.

Obrázek v hlavičce

Někteří se mohou představit v srdečném rozhovoru, smějící se společně se šťastným klientem. Jiní předvedou obrázek svých nejlepších výsledků, díky nimž budou postavy The Kardashians vypadat nudně.

Promiňte, provozujete salon krásy pro psi? Jak se opovažujeme zapomenout zmínit dokonalého růžového pudla?! Podívejte se na svůj obrázek v hlavičce jako na nejlepší příklad sebe a své práce.

Obrázek v hlavičce vaší úvodní stránky by vás měl co nejlépe odrážet.

Obrázek v hlavičce vaší úvodní stránky by vás měl co nejlépe odrážet.

Vy, váš tým, vaše dovednosti

Nabízené služby

Dokážete víc než jen šít? Zvýrazněte své silné stránky. Pokud studentům poskytnete zázračnou proměnu jejich maturitního večera, družičkám dokonalý styl na svatbu nebo afghánským chrtům účes Farrah Fawcett, ukažte to velkou galerií obrázků a recenzemi.

Kdo jste

Návštěvníci o vás a o tom, kdo má salon na starosti, chtějí vědět více. Převyprávějte svůj příběh v krátkém odstavci nebo videu na stránce O nás. Představte svůj tým, zvláště pokud provozujete kosmetický salon nabízející smíšené služby, jako jsou masáže, stříhání, depilace nebo pedikúru. Díky transparentnosti se stanete důvěryhodnými.

Příklad představení vašeho týmu

Příklad představení vašeho týmu

Rezervace

Vaše kontaktní stránka, střed vesmíru

Jakmile si návštěvníci projdou vaše portrétní účesy a různé styly (a líbí se jim, co vidí), domluví si termín návštěvy. Budou to chtít udělat co nejrychleji a nejsnadněji. Kontaktní stránka je vaším nástrojem, jak k sobě přitáhnout zákazníky. Nabídka několika kontaktních kanálů, např. WhatsApp, Facebook chat, pevná linka a e-mail, poskytne klientům preferovaný způsob komunikace.

Na svou kontaktní stránku můžete odkazovat z jakéhokoliv místa na webu. Výzva k akci, jako je tlačítko vedoucí do rezervačního systému, chatu nebo vaše telefonní číslo umístěné na několika místech, usnadní zákazníkovi se s vámi spojit.

Příklad propojení vašich služeb s rezervačním nebo kontaktním formulářem

Příklad propojení vašich služeb s rezervačním nebo kontaktním formulářem

Můžete například nastavit svou kontaktní adresu, telefonní číslo a ikony sociálních médií automaticky do hlavičky každé stránky a umístit kontaktní tlačítka také na jiné stránky, kde je to vhodné, například vedle své galerie pro unisex krátké sestřihy.

Odpovězte předem na jejich otázky

Zvažte svou kontaktní stránku jako zdroj, kde mohou zákazníci najít odpověď na své zbývající otázky, například:

  • Co se stane, když můj účes bude potřeba znovu zastřihnout za méně než 6 týdnů?
  • Co se stane, když nebudu spokojen s výsledkem?
  • Je možné objednat si službu domů?
  • Nabízíte vouchery?
  • Prodáváte také vlasové produkty?

Váš rezervační systém

Pomocí formuláře si zákazníci mohou naplánovat termín. Rezervační systémy, jako Booker nebo Treatwell, zákazníkům umožňují najít nejlepší možnost na vhodném místě a ve vhodný čas. Integrace rezervačního systému probíhá hladce pomocí HTML kódu.

V rámci 3 uvedených nezbytností (obrázku v hlavičce, představení týmu a rezervačního systému) je zde ještě jedno obecnější téma, díky kterému bude váš web kosmetického salonu uživatelsky přívětivější.

Vizuální vedení

Co když vaši zákazníci nechtějí číst celý text a místo toho jsou vedeni obrázky? Tímto způsobem může být rezervace schůzky a rozhodnutí o tom, jaký účes zvolit, radostné a jednoduché.

Trik spočívá v propojení obrázků a malých textových polí. V článku o web designu jsme popsali mřížkové rozložení, také nazývané „card design“. Přidáním sekce portfolia nebo služby ve Webnode editoru můžete zákazníkům ukázat možnosti, které vedou k podrobnějším informacím nebo výzvě k akci, jako je vyplnění rezervačního formuláře.

Příklad designu založeného na obrázku prostřednictvím přidání sekce portfolia

Příklad designu založeného na obrázku prostřednictvím přidání sekce portfolia

Pomocí designu založeného na obrázku můžete vytvářet různé kategorie. Každá karta představuje jednu kategorii. Díky tomu můžete návštěvníkovi poskytnout jasnější přehled o vašich službách. Zákazníci tak mohou zjistit, že potřebují nový účes a také pedikúru nebo novou trvalou.

Můžete zákazníky dokonce přesvědčit, aby vyzkoušeli ten nejmódnější styl střihu pro dlouhé či krátké vlasy poté, co uvidí vaše nejlepší výsledky.

Inspirace

Pokud jde o vizuální obsah, s hrdostí představujeme příklad webových stránek uživatele Webnode. Pokud hledáte inspiraci, podívejte se na web Dermovallis.

S Dermovallis získáte pocit, že bude vše mimořádné. Nabízené produkty péče o pleť obsahují přírodní ingredience, které jsou lékařsky schválené a umožňují najít řešení pro každého.

Myslíte si, že bychom zde měli zmínit váš web? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře.

Potřebné doplňky

Bixie je zpět

Zahrňte nástroj, do kterého mohou zákazníci nahrát své obrázky, aby zjistili, zda si mohou troufnout na zvlněné prodloužení, modrý účes z 90. let nebo se podívat, jak by vypadali po ostříhání dredů, které nosili většinu života. Existuje mnoho aplikací na úpravu účesů pro Android a iOS, ale virtuální kadeřník je online webová stránka, kterou lze snadno propojit s vaším webem pomocí tlačítka.

Formuláře

Přidejte formulář, kam vám zákazníci mohou poslat obrázky s návrhy střihů, které by si představovali. To umožňuje konverzaci před termínem návštěvy. Díky tomu budete dobře připraveni.

Testování barvy

Poraďte svým zákazníkům jejich barevný typ a nechte je udělat si test, které odstíny jim nejlépe vyhovují. Nejen barvení vlasů by mělo odpovídat pleti, ale také make-up a lak na nehty.

Udržitelná budoucnost

Podle výzkumu společnosti Power Reviewers je udržitelnost klíčovým faktorem pro generaci Z a mileniály. Právě teď se udržitelnost skloňuje především v módě, než v souvislosti s jiným spotřebním materiálem, proč neposunout tento trend kupředu tím, že budete příkladem ekologicky uvědomělého kosmetického obchodu? Nabídka produktů v recyklovaných plastových nádobách a použití veganských nebo recyklovaných materiálů pro váš interiér a nástroje může výrazně zvýšit zájem zákazníků.

Nyní víte, jak si během chvilky vytvořit web kosmetického salonu nebo kadeřnictví. Pokud se chcete posunout o další krok dále a být lépe dohledatelní ve vyhledávačích, přečtěte si naše tipy, jak zlepšit své SEO.

Nezapomeňte si přečíst návod, jak vytvořit firemní web.