Nastavení pošty pro Mozilla Thunderbird

Tento návod popisuje, jak nastavit emailový klient Mozilla Thunderbird v31.4.0, aby fungoval s emailem u Webnode.  Před nastavením emailového klientu je potřeba vytvořit si emailové schránky v systému Webnode. 

DŮLEŽITÉ: Pro správné nastavení poštovního klienta je potřeba vědět, který z našich mailových serverů byl pro Vaši schránku přidělen. To zjistíte jednoduše z emailu, který do Vaší schránky dorazil ihned po jejím založení. Přihlaste se tedy do své schránky a zkontrolujte zda jde o server mail1.webnode.com nebo mail2.webnode.com.

Email s návodem vypadá takto: 

Nastavení pošty pro Mozilla Thunderbird

Pro nastavení emailového klienta Mozilla Thunderbird postupujte takto: 

1. Otevřete program "Mozilla Thunderbird".

2. V hlavním okně vyberte "E-mail" (1)

Nastavení pošty v Mozilla Thunderbird

3. Vlevo dole vyberte "Přeskočit průvodce…"

4. Do "E-mail" zadejte email vytvořený na Webnode.

5. Zadejte heslo k této schránce.

6. Klikněte na tlačítko "Pokračovat".

7. Klikněte na "Ruční nastavení".

8. Dále zadejte následující informace:

  • Název serveru "mail1.webnode.com" nebo "mail2.webnode.com" (2)
  • Port "995" a "465" (3)
  • SSL "SSL/TLS" (4)
  • Autentizace "Heslo, zabezpečený přenos" (5)
  • Zadejte svůj email (6)

Nastavení pošty v Mozilla Thunderbird

9. Klikněte na "Hotovo"

 Nyní je emailový klient nastaven. 

Vychozí nastavení programu zachová kopie zpráv na serveru 14 dní.
Pokud je na schránce v adminsitraci Webnode aktivní přesměrování, nebudou emaily do schránky doručeny.


Nepodařilo se vám nalézt odpověď?