Spravovat objednávky

Tento článek se týká původního editoru Webnode. Pokud byl váš e-shop vytvořen v novém editoru, můžete přejít na návod Jak spravovat objednávky

Všechny objednávky, které vaši zákazníci v e-shopu vytvoří, se zobrazují v administraci e-shopu.

1. Nejprve se přihlaste do administrace e-shopu a v sekci "Rychlý přehled" klikněte na "Objednávky".

Spravovat objednávky2. Zde vidíte přehledně zobrazeny všechny objednávky vytvořené ve vašem e-shopu.

Spravovat objednávky

3. Objednávky můžete zobrazovat podle různých kritérií. Kliknutím na příslušný filtr u "Zobrazit stav" zobrazíte pouze nevyřízené, stornované, vyřízené, zaplacené nebo nezaplacené objednávky.

Spravovat objednávky

4. Kliknutím na konkrétní objednávku ji otevřete k nahlédnutí či vyřízení.

Spravovat objednávky

5. Zde najdete podrobné informace o objednávce. Nastavte její stav a to, zda je již zaplacena.

Spravovat objednávky

6. Klikněte na "Export objednávky" a exportujte objednávku do účetního systému POHODA, Money S3, případně do souboru .xml kliknutím na " Export objednávky".

Spravovat objednávky

7. Kliknutím na tlačítko "Odeslání zásilky" se na e-mail zákazníka odešlete automatická zpráva, že jeho objednávka byla vyřízena a odeslána.

Spravovat objednávky

8. Objednávku si můžete rovněž vytisknout. Kliknutím na tlačítko "Vytisknout" se zobrazí náhled objednávky pro tisk.

Spravovat objednávky

TIP: Pokud chcete vyřídit více objednávek najednou, využijte v přehledu objednávek tlačítka v horní liště. Zaškrtnutím potřebného množství objednávek je můžete hromadně odstranit, exportovat do vybraného ekonomického systému, změnit jejich stav vyřízení, označit jejich zaplacení nebo informovat zákazníky o odeslání zásilek.

Spravovat objednávky


Nepodařilo se vám nalézt odpověď?