Jak nastavit přeposílání e-mailových zpráv

1. Přihlaste se e-mailovou adresou vlastníka projektu a v detailu projektu klikněte na Administrace a poté na E-mailové účty.

Zvolte E-mailové účty

2. Přeposílání můžete také nastavit přímo v editoru kliknutím na Nastavení.

 

 

Klikněte na Nastavení

3. Vyberte záložku E-mailové účty a klikněte na Spravovat e-mailové účty. 

Spravovat e-mailové účty

4. Vyberte e-mailovou adresu, u které chcete nastavit přeposílání e-mailů, a klikněte na Upravit.

Upravit e-mailový účet

4. Do řádku Přeposílání pošty vložte adresu, na kterou si přejete poštu přeposílat. Při tomto nastavení jsou zprávy přeposílané na zvolené e-mailové adresy a v původní emailové schránce doručené emaily nezůstávají. Pokud vložíte i adresu původní e-mailové schránky, pošta bude současně zůstávat i v této schránce.

POZOR: Jednotlivé e-mailové adresy oddělujte středníkem bez mezer, tedy například „info@domena.cz;podpora@domena.cz“.

Pro potvrzení přeposílání klikněte na Upravit účet.

Nastavení přeposílání

Aby bylo přeposílání aktivní, je potřeba změnu nastavení potvrdit kliknutím na potvrzovací odkaz, který se automaticky odešle na cílovou e-mailovou adresu.

TIP: V případě, že budete chtít přeposílání pošty zrušit, adresu z řádku Přeposílání pošty jednoduše smažte. Změny poté uložte kliknutím na tlačítko Upravit účet.

TIP: Poštu si můžete číst v e-mailovém rozhraní Webnode, nebo si ji nastavit do některého poštovního klienta, jako například Outlook. 


Nepodařilo se vám nalézt odpověď?