Nastavení pošty pro Outlook 2013

Tento návod popisuje, jak nastavit svůj Webnode email v programu Microsoft Outlook 2016. Před nastavením emailového klientu je potřeba založit emailové schránky v systému Webnode. 

DŮLEŽITÉ: Pro správné nastavení emailové schránky v Outlooku je potřeba vědět, který z našich mailových serverů byl Vaši schránce přidělen. To zjistíte v emailu, který vám do schránky dorazil ihned po jejím založení. Přihlaste se tedy do své schránky a zkontrolujte, zda jde o server mail1.webnode.com nebo mail2.webnode.com.

Email s návodem vypadá takto:

Nyní si můžete svou schránku nastavit v Outlooku: 

1. Otevřete si program Microsoft Outlook 2016 a v horním menu vyberte záložku Soubor.

2. Klikněte na položku Přidat účet.

3. Vyberte položku Ruční nastavení a klikněte na Další.

4. Zvolte POP nebo IMAP.

5. Vyplňte tyto informace:

  • Jméno, které se zobrazí v hlavičce emailu 
  • Celou emailovou adresu 
  • Typ účtu POP3 
  • Server příchozí pošty mail1.webnode.com nebo mail2.webnode.com
  • Server odchozí pošty mail1.webnode.com nebo mail2.webnode.com
  • Jako uživatelské jméno vyplňte celý email 
  • Heslo k emailu, který nastavujete

6. Klikněte na tlačítko Další nastavení.

7. Vyberte záložku Upřesnit

  • Server příchozí pošty (POP3) 995
  • Zaškrtněte SSL
  • Server pro odchozí poštu (SMTP): 465
  • Typ šifrování: SSL

8. Klikněte na záložku Server pro odchozí poštu

9. Zaškrtněte Server pro odchozí poštu požaduje ověření

10. Nastavení potvrďte tlačítkem OK

11. Klikněte na Další

12. Program otestuje nastavení odesláním zkušebního emailu.

Nyní je emailový klient nastaven. Výchozí nastavení programu zachová kopie zpráv na serveru 14 dní. Pokud je na schránce v administraci Webnode aktivní přesměrování, nebudou emaily do schránky doručeny.


Nepodařilo se vám nalézt odpověď?