Jak přesunout prémiové služby

V tomto článku naleznete postup pro přesouvání balíčků prémiových služeb a domén mezi projekty u Webnode. Tato funkce je dostupná pouze pro vlastníka projektů, tedy e-mailovou adresu, pod kterou byly projekty vytvořeny nebo jsou aktuálně spravovány – přesun je možný pouze v rámci jednoho účtu, tedy dané e-mailové adresy.

V případě, že máte u domény nebo balíčku prémiových služeb aktivní automatické předplatné a dojde k jejich přesunu, předplatné se vypne.

Postup je následující:

1. V detailu projekt klikněte na kartu Administrace a dále na Objednané služby a fakturace.

Klikněte na objednané služby a fakturace

2. Druhá cesta je přímo z editoru, kde vpravo nahoře zvolte Nastavení.

Zvolte Nastavení

3. A dále na kartě Základní přehled klikněte na Objednané služby a fakturace.

Objednané služby a fakturace

Přesun balíčku prémiových služeb

V rámci přesunu balíčku se vždy přesunou i všechny domény, které jsou na projektu. Na původním projektu pak dojde k omezení prémiových služeb. K promazání dat do limitu verze zdarma dojde 30 dní po přesunu služeb – pro případné zachování dat a obnovu prémiových funkcí na původním projektu můžete opětovně zakoupit balíček prémiových služeb.

1. V sekci Přesun balíčku k jinému projektu klikněte na Přesunout balíček.

Přesunout balíček

2. Vyberte cílový projekt a klikněte na Přesunout.

Vyberte projekt a zvolte přesunout

POZOR: Balíček je možné přesunout pouze na projekt ve verzi zdarma. Ostatní projekty se ve výběru zobrazují zašedlé.

Pokud pod účtem nemáte jiné projekty, zobrazí se toto pole prázdné a balíček nepůjde přesunout – v případě, že chcete přesunout balíček na projekt mimo daný účet, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu.

3. Zkontrolujte správnost původního a cílového projektu a potvrďte tlačítkem Přesunout.

Kontrola přesunu balíčku

4. Úspěšný přesun bude potvrzen touto hláškou.

Úspěšný přesun balíčku

POZOR: Domény, které jsou pod správou Webnode, budou aktivní do 24 hodin. Pokud jste však přesouvali doménu, které je k projektu pouze přiřazená, bude třeba u správce domény přenastavit DNS záznamy. Pokud je doména pouze přiřazená, zobrazí se v rámci kontroly a potvrzení přesunu prémiových služeb jedna z těchto hlášek.

Doména u jiného správce

Přesun domény

Doménu lze přesunout pouze na projekt, na kterém je aktivní balíček prémiových služeb. Pokud chcete přesunout aktuální balíček, proveďte tak dle první části tohoto návodu, doména se přesune společně s balíčkem.

1. V sekci Přesun doménu k jinému projektu klikněte na Přesunout doménu.

Přesunout doménu

2. Vyberte cílový projekt a klikněte na Přesunout.

Výběr a přesun domény

Projekty bez balíčku prémiových služeb se ve výběru zobrazují zašedlé.

Pokud pod účtem nemáte jiné projekty, zobrazí se toto pole prázdné a doména nepůjde přesunout – v případě, že chcete doménu přesunout na projekt mimo daný účet, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu.

3. Zkontrolujte správnost původního a cílového projektu a potvrďte tlačítkem Přesunout.

Kontrola přesunu domény

4. Úspěšný přesun bude potvrzen touto hláškou.

Úspěšný přesun domény

POZOR: U domén, které jsou k projektu pouze přiřazené, bude třeba u správce domény přenastavit DNS záznamy. Pokud je doména pouze přiřazená zobrazí se v rámci kontroly a potvrzení přesunu prémiových služeb jedna z těchto hlášek.

Doména u jiného správce

TIP: V případě, že máte na doméně (ať už je ve správě Webnode či jinde) aktivní e-mailové služby, schránky se přesunou společně s doménou na nový projekt.

TIP: Faktury za balíčky prémiových služeb a domény se vždy přesunou k novému projektu, na kterém je lze stáhnout dle návodu zde.


Nepodařilo se vám nalézt odpověď?